ÄNTLIGEN JÄVLA JULLOV

publicerat:   2014-12-18   22:32:23  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Och idag är dagen, dagen jag har längtat efter sen jag vet inte hur många dagar tillbaka. Har kämpat mig igenom ämnena i skolan, debatterat på engelska för strängare vapenlagar i USA, stått på en massa olika mässor med mitt UF-företag, fattat hur jobbigt det är att vara VD, pluggat 20 timmar utöver skoltid till ett matteprov och därefter fått mitt första C, och nu sitter jag här. En supertermin på många håll och kanter men också väldigt, väldigt tuff. 
 
Firade in jullovet som bilderna ovan visar, med Alex, Jossan och Cajsa. Vi körde julklappsleken och åt lite julgott. Supertrevligt och perfekt start på lovet. Imorgon väntar middag med klasskompisar för att fira lite till, hehe. Fira bör man annars dör man. 
 
Nu ska jag testa mitt nya smink jag köpte från Make Up Store igår (glitter att ha på ögonlocken till nyår!!!!). Vi hörs imorgon, kram kram <3.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: