Make Up Store Glitter

publicerat:   2014-12-22   00:20:00  postat i:  "Mode & kläder"   0 kommentarer



 
Vad sägs om liknande sminkning till nyår, tjejer? Inte så dumt va? Börjar bli mer och mer intresserad av smink och inte minst till speciella tillfällen som till exempel nyår! Har velat ha detta glitter från Make Up Store hur länge som helst. Flera år, skojare inte. Hehe. Nu slog jag till då man fick 2 stycken för 1 på dessa glittren! Ladda ner appen Rabble så får ni också det. Vem vill inte glittra på nyår... menar jag :). Det här var första gången jag la detta glitter så hoppas det blir ännu bättre på själva nyår, faktiskt svårt att få till smoky eyes perfekt! Körde enligt en trailer på youtube. Jag ska bära en grå-svart-glittrig klänning på nyår (som jag har visat er) och de i butiken tyckte jag skulle köra på blått och svart glitter, vilktet blev hur fint som helst ju. Nu vill jag ha NYÅR! :D










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: