Lockar

publicerat:   2014-06-18   00:36:32  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



 
Mitt hår på min brors student samt min skolavslutning!
 
Hej! Senaste tiden har jag varit med min kärlek iprincip varenda dag, tränat och tagit det väldigt lugnt. Planerar just nu inför midsommar som närmar sig med stormsteg! Inte nog med det, åker ju fasen till USA på måndag också - wow. Därför ska jag mysa och krama på honom extra mycket dessa dagar då vi kommer att vara utan varandra i tre veckor. Kommer inte kunna säga adjö haha mina tårkanaler kommer svämma över. Tack skype för att du finns ♥.







Postat av: Lovisa

Älskar klänningen!!! var är den ifrån? :-)

Svar: Från en Australiensk hemsida, hunteddreams.com :)!
Matilda Danielsson

2014-06-29   21:16:31



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: