En del av min helg

publicerat:   2014-03-31   08:00:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



FREDAG



Jag har bland annat fått en ny favorit till mellanmål upptäckte jag i fredags - Marija visade denna för mig och tipsade om den utan att iprincip veta vad det var hon snackade om. Det visade sig i alla fall vara kvarg med passionsfrukt(!) TESTA. Smakar inte vanlig naturell kvarg utan man liksom rör runt en sörja av passionsfrukt så att det smakar god yoghurt i stället ungefär :).



LÖRDAG



Min goda lunch när jag var himla snäll och äta buffé för hans skull. Hatar bufféer efter en upplevelse på ett hotell jag var på i Stockholm en gång...




Vi tog en liten paus i shoppingen och jag köpte lite Palle Kuling- choklad. Älskar denna. Barndomsnostalgi ♥



... Och åt lite till gotti på kvällskvisten innan vi somnade!


SÖNDAG



Smodde in mig med denna brun-utan-sol:en i söndags. Fick jättefint glow och färg inför en ny vecka. Tips! 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: