Going-out-dresses

publicerat:   2014-03-16   12:45:57  postat i:  "Mode & kläder"   0 kommentarer




1:an här, 2:an här, 3:an här, 4:an här
 

God dag! Ligger i min nya säng och har legat här sedan jag vaknade kring halv tio. Läste lite böcker (skoluppgift) och har slösurfat nu i ett bra tag. Är så sugen på att internetshoppa en massa klänningar, men vet att det är lite för tidigt än. Menar, kommer ju hitta så många fler innan den 11 juni när vi ska ha avslutning. Just nu lutar det mot något sådant här i alla fall, beige-vitt-nude-färgat och helst någon klänning jag kan ha i sommar också. Bokade resan igår till USA förresten, wow :-) tredje gången jag ska dit nu med min familj. Vi ska till New York, Virgina, Atlana City, Washington och så var det något ställe till. Vi blir iväg i ungefär tre veckor och åker ett par dagar efter midsommar så det hinner jag fira med nära och kära vilket jag ville! Ska börja spara pengar redan nu så jag kan handla hur mycket som helst där. Ska börja spara tills nästa år också, vill iväg den sommaren med en kompis, vi har planerat det hur många år som helst, åka utomlands ensamma det året vi är 18! 

Känner typ bara för att ligga i min nya säng hela dagen idag, bara för att den är så skön och fin haha. Ska iväg på ett pass på gymmet senare i alla fall. Ha en bra söndag ♥










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: