Helgen som gått

publicerat:   2014-03-24   08:10:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



Fredag:



I fredags somnade jag ganska tidigt på kvällen och var jättetrött efter skola och träning samt ett möte. Kollade på Let's Dance också, heja Benjamin och Callenza!


Lördag:



I lördags började jag morgonen med en PW + lite löpning innan frukost. Fint väder det var också!




Gjorde en smoothie sen och drack den innan jag och mamma åkte och fixade några ärenden.




Gjorde mig snygg (hehe) med lite lockar i håret och klänning samt min nya kofta, och stack till killen för att va där resten av helgen.

Söndag:


Lördag - söndag sov jag hos min kärlek. Här är jag nyvaken vid frukostbodet :-). Var hos honom nästan hela dagen och sen åkte jag hem för att städa och fixa mig inför en ny vecka! 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: