Världens bästa BH och kundservice

publicerat:   2014-11-15   00:06:00  postat i:  "Inhandlat"   0 kommentarer



 Gick in på Twilfit idag efter skolan för att prova en behå, efter världens bästa hjälp från personal fastnade jag för denna och är förälskad. Kunde gå ner en storlek i omfånget, eftersom att det skapar stabilitet om behån sitter lite hårdare. Visste ni det? Inte jag! Denna är från Twilfits egna märke och jag gav 249 kronor för både superservice och superbehå. Kap enligt mig... (!)
 
Hej damer och herrar! Mitt i djupa natten sitter jag här och bloggar. Dagen har bestått av genrep inför en presentation jag och mitt UF-företag ska göra på torsdag inför en stor jury. Genrepet gick okej, inte på alla punkter men men. Genrep för mig går alltid dåligt ;). Sen blir det bra när det väl är dags. Har suttit och finslipat manuset nu ikväll, samt lämnat in ett par uppgifter i engelska och entreprenörskap & företagande. Plugg-fredag när den är som effektivast. Imorgon ska jag va med min kille, längtar efter honom! Det är så mycket i skolan för mig just nu så tiden vi spenderar är verkligen värdefull.
 
Nu ska jag somna själv i min alldeles perfekta säng. Godnatt, älskar min säng.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: