Finaste linnet just nu

publicerat:   2014-10-05   00:40:23  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Är förälskad i detta. Köpte det på H&M idag för 129 kronor! 
 

Hej mitt i natten... Tänkte att jag skriver ett inlägg innan jag somnar, ska göra det alldeles strax nämligen. Idag har jag varit och shoppat lite och även bett min kompis köpa en fin matta från IKEA som jag kommer få utav henne på måndag. Igår tränade jag efter skolan, testade Molly Rustas app till mobilen -  Bikinifit, tyckte den var jättebra! Ska absolut köra med den i några veckor framåt. Annars? Ikväll var vi fyra tjejer i mitt uterum som satt och åt chokladdoppade frukter och pistagenötter medan vi snackade lite skit. Och skrattade såklart. Diskuterade livet lite helt enkelt, skön lördag. 
 
Nu är det ju söndag, och denna söndagen ska jag tillbringa på gymmet, kanske på Samarkand där jag vill byta en tröja, plugga och sova med pojkvännen. En ny vecka väntar! Hoppas ni mår fint! Kram










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: