Vecka fyrtioett

publicerat:   2014-10-06   17:06:00  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



 
Från igår när jag körde omgång två av Bikinifit!
 

Hello dears, hur mår ni? Jag mår fint. Skar mig nyss på min nya lampa jag inte har hunnit sätta upp i taket än. Köpte den förra lördagen... :/. Ska försöka ikväll, vet inte ens hur man gör och om det är svårt. Senare ska jag uträtta lite ärenden med mamma, bland annat köpa en färgbomb till mitt färgade hår så att det får lite fin, ny lyster. Denna veckan vet jag inte vad som händer mer än skola samt träning och sådär. Lyssnar nu på Bingo och Katrins podcast, de är ju såå roliga haha! Perfekt och lyssna på i fler sammanhang. Vi hörs snart igen!







Postat av: sanna hyvärinen

Hej,
Jag är med i en tävling Loreal håller, där priset är min dröm! Att få titeln Loreal Paris Trendsetter 2015, man får göra allt som har med mode att göra allt ifrån att åka på modeevent och chansen att träffa stora ikoner inom mode. Det skulle göra min dag om du ville lägga en röst på mig om du gillar mitt bidrag! http://lorealparis.se/all-about-style/3412/ Tack på förhand och för att du läste detta, kramar Sanna!
/ Www.fashionjoint.se

2014-10-06   18:20:40
URL/bloggadress: http://socosy.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: