Om att ha livsglöd.

publicerat:   2014-09-19   23:46:06  postat i:  "Resor"   0 kommentarer



 
HEEJ! Verkligen HEJ igen. Hur mår ni? Jag mår bra jag, kom hem från Stockholm för inte så länge sedan. Har haft två fina dagar där tillsammans med min klass. Bott på ett fint(!) vandrarhem på Kungsholmen, shoppat lite granna, ätit jättegod mat, skrattat, sett kändisar... haft det väldigt bra helt enkelt! Väl i huvudstaden som är såå olik Växjö känner jag att jag fått tillbaka livsglöden på riktigt igen, ni vet när man känner sig taggad på livet? Precis så. Har tagit fler bilder än dessa ovan så ska lova er att ni kommer få se dem imorgon! Imån kväll ska jag va med min kille och han ska få en liten present från Stockholm, sen ska vi vidare och träffa lite kompisar. Hoppas ni har en bra kväll idag och att ni har haft en bra vecka, vi hörs snart igen! :D










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: