Rutigt svart och vitt

publicerat:   2014-09-20   14:35:00  postat i:  "Inhandlat"   2 kommentarer



 
En ny skjorta från Stockholm, H&M
 

Ska precis börja plugga en lördag som denna (jättekul verkligen). Har både engelska tills måndag och matteprov på onsdag... Första matteprovet så jag hoppas verkligen det går bra för mig. Kämpar med matten och tänker inte kugga på något prov även fast jag vet att det kommer bli svintufft både i tvåan och i trean. Mottot work hard, play hard får jag använda som motivation för att det ska gå tror jag. Det gäller att tro på sig själv även i svåra situationer! 







Postat av: Stickan!

Snygg skjorta! Lycka till med pluggandet :-)

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Matilda Danielsson

2014-09-20   15:00:48
URL/bloggadress: http://syrum.blogg.se
Postat av: Clara

Den skjortan är riktigt fin, har haft mina ögon på den ett tag nu.

Svar: Ja riktigt fin är den!:D
Matilda Danielsson

2014-09-20   17:44:34
URL/bloggadress: http://clarabella.blo.gg



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: