Selfie x2

publicerat:   2014-09-03   16:45:00  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



 
Bjuder på två gammal selfies på mig...
 
Heej folket, hur lever livet idag? Min dag är typ förstörd på grund av att jag inte kunde äta någon frukost. Äter alltid frukost. Aldrig hänt i hela mitt liv tidiagare att jag inte gjort. Skulle göra en undersökning av min mage på sjukhuset idag vid tjugo i elva och fick inte äta 6 timmar innan = ville inte äta halv fem i morse... Är väl inte på världens bästa hummör just nu dvs. Ska nog gå ner och ta något och äta för lär inte få kvällsmat förrens om ett par timmar. Överlever inte tills dess. Imorgon är det torsdag hör och häpna, snart ytterligare en vecka avklarad. Då ska jag på Bodybalance (asså så bra) och sådär. Min förkylning kan gärna försvinna snart, vill träna på riktigt igen :(. Hörs senare <3







Postat av: Johana Duggin

Härlig blogg!:)

Svar: Tack ska du ha!:D
Matilda Danielsson

2014-09-04   15:25:06
URL/bloggadress: http://duggin.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: