Ett sätt att koppla av

publicerat:   2015-01-03   14:56:20  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



 
Ständigt försöker jag komma på olika knep för att slappna av, komma ner i varv och sluta stressa så oerhört mycket som jag dagligen gör. Kanske är tidningsläsning (eller ja, läsning i allmänhet) ett sätt? Ska unna mig själv en prenumeration denna våren så att det kommer hem en tidning i månaden till mig som jag kan läsa och tänka på annat än skolan. Jag tycker det är så svårt att verkligen koppla bort skolan när jag gör annat, det finns liksom alltid i bakhuvudet vad jag än gör. Någon av er som har något tips kanske, för att tänka på lite annat när det behövs? 
 
Imorse steg jag upp innan nio för att åka till gymmet för lite Aerobic dans. Det var skönt att få dansa och röra sig lite en lördagsmorgon! Ikväll ska jag göra hamburgare till familjen och jobba lite, plus(!) fixa en överraskning åt er! Som förmodligen kommer visas inom några dagar. Hörs snart!







Postat av: Aina Strand

Bra knep! :)

Svar: Ja jag får väl testa i alla fall!:)
Matilda Danielsson

2015-01-03   15:03:22
URL/bloggadress: http://ainaphoto.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: