The golden year

publicerat:   2015-01-02   20:22:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Denna bok köpte jag för ett par månader sedan (ooupsi) och nu tänkte jag äntligen börja läsa den! Den handlar om att ta makten över sitt eget liv på ett år, Hannah och Amanda som är författare delar med sig av olika erfarenheter och tips. Enligt en recension på Stureplan.se skriver bloggkommentatorerna:
 

"Boken är till för dig som inte känner att du inte är nöjd med ditt liv. Den tar upp områdena kärlek, välmående, vänner och jobb.

Systrarna varvar gemensamma råd med deras egna upplevelser. Hannahs upplevelser om skilsmässan och ungdomsåren sätter sig i mig och jag känner att det är fint att hon delar med sig av sina erfarenheter [...]"

 

Jag ska börja läsa nu ikväll och har ganska stora förhoppningar, hoppas jag tycker om den! Någon utav er som har läst den?










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: