Friday - second favourite f word

publicerat:   2013-04-25   22:39:18  postat i:  ""   1 kommentarer



Tjingeling alla glada! Ligger utmattad i sängen redo för en natt med mer sömn än de senaste nätterna... då jag sovit typ 5h hehe. Mina ben är som spaghetti efter löpningen idag :). Det är nice för imorgon hinner jag inte träna då vi ska fira Amanda. Förresten så var det såå fint väder idag, bjussar på en bild från denna morgonen! Natti!








Postat av: clara ask

Hej jag hittade hit av någon anledning? vet inte varför..
Men iallafall, jag tänkte bara säga att du är riktigt vacker. Och jag älskar din header sjukt mycket! :D
Kram

Svar: Hej! Gud vad glad jag blir, tack så hemskt mycket! Hoppas du kikar tillbaka :) Kram på dig
Matilda Danielsson

2013-04-29   04:25:36
URL/bloggadress: http://claraask.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: