Starbucks white chocolate mocha

publicerat:   2013-12-06   15:14:00  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



Smakade nyss denna - inte god! Vit choklad + kaffe passade inte. Inte alls enligt mig. Blä. En helt vanlig latte är godast.

Hej peepz! Nyss hemkommen från Sven. Citerar min mattelärare i går när jag skulle hem från skolan då han sa "Hejdå. Akta dig för Sven" jag ba "Vemfan är Sven? En pedofil?" "Nä den nya stormen...". Ahaa tänkte jag då. Vem döper en storm till Sven. 

Nåja. Sven var så brutalt jobbig idag att jag åkte taxi typ 1,5km från skolan till stan där jag, Marija och Diana skulle spela in en liten debatt på Öppna Kanalen, ni vet där jag jobbade i somras? Svinkul. Fastän detta var en skoluppgift, så ska vi fortsätta med det på fritiden tror jag. Publicerar videon HÄR när den är helt klarredigerad och så! Vi pratade i dag om nätdejting och gjorde värsta bloopern i mitten av inspeningen då Marija (mot nätdejting) ska försöka förklara att det tydligen bara är gamla gubbar som nätdejtar och slänger ut "Det är ju liksom 'Peter, 58, söker dig', på dessa hemsidor". Vad får ni upp för bild i huvudet när ni tänker på Peter, 58, som sitter och söker efter unga tjejer på internet? Började typ gråta av skratt. Herregud. Okej med Peter 38. Inte Peter 58.

I kväll vankas det idolfinal som jag tydligen kommer missa halvt. Väldigt känsligt för mig att missa ett idolavsnitt. Ska ju tydligen dansa och umgås lite så att säga. Festa samtidigt som jag tittar på idol. Lättare sagt än gjort kanske.







Postat av: Rebecca&Mathias

Mums!! :) Ha en fortsatt fin Fredag! :)

Svar: Tack!! :D
Matilda Danielsson

2013-12-06   15:29:29
URL/bloggadress: http://twoplusone.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: