compact powder - make up store

publicerat:   2013-01-28   21:04:00  postat i:  "Allmänt"   2 kommentarer




Över min concealer och foundation (också från Make up store) har jag nu det här pudret! Det ger inte så mycket färg utan är ganska så transparent vilket är superbra då jag redan har foundationen och concealern under. Meen, den gör främst så att man inte ser blank ut i speciellt T-zonen. Det mattar ut dessa partier som ibland kan se blanka ut perfekt. Jag har färgen "Milky" och gav 255 kronor för mitt om jag inte minns helt fel. TIPSTIPSTIPS!







Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: men åh vad glad jag blir!! Kul att du gillade videon. och ja, att vara i Paris, kärlekens stad med sin pojkvän var magiskt! Kram

2013-01-28   21:55:53
URL/bloggadress: http://tinkerbella.se
Postat av: elinor

härlig blogg du har :)

Svar: Tack! Hoppas du kommer tillbaka :)
Matilda Danielsson

2013-02-01   15:51:18
URL/bloggadress: http://elista.devote.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: