Min t-shirt | vote!

publicerat:   2013-07-22   23:14:00  postat i:  "Limited edition"   1 kommentarer



Allesammans!:D Har fått en stor äran att designa en t-shirt för hemsidan och företaget "UP" [länk]. Aim High betyder ju sikta högt, och det uttrycket tycker jag är riktigt bra att alltid ha med sig i bakfickan. Och så infinity som är ett tecken som vi alla känner till, som står för evighet. Rösta på min tröja ovan genom att logga in på facebook och tryck på "gilla"-knappen brevid tröjan på hemsidan, länk till mitt bidrag hittar ni HÄR och även om ni trycker på bilden ovan.

Yes! Klart det går att beställa tröjan. Om jag vinner tävlingen så kommer min tröja att produrceras online på deras hemsida, annars går det bara att beställa den nu under denna veckan. Ni väljer bara storlek och det andra man gör när man i vanliga fall beställer hem någonting från internet, 299:- kostar den!

Skulle verkligen vara jättesnällt om ni ville lägga en liten röst på mitt bidrag. Det går på en sekund och betyder guld. ♥







Postat av: KMStyle

vilken fin!:)

Svar: Tack så jätte! Rösta gärna :-)
Matilda Danielsson

2013-07-23   23:49:13
URL/bloggadress: http://kmstyle.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: