Venice Beach

publicerat:   2013-07-14   07:51:36  postat i:  "Resor"   2 kommentarer



Venice Beach, LA

Vi var förbi Venice beach idag men det är oftast inget jättesuperbra vidare solväder där så vi stannade inte så länge. Drog till hotellet i Marina Del Lay och åt, efter det körde vi till Santa Monica och shoppade lite. Eller, jag, min syster och mamma rättare sagt. Min bror och pappa var vid beachen och vi andra tjejer hängde på shoppinggatorna. Hehe. Fick hjärtslag när jag gick in på Forever 21 & Urban Outfitters, SÅ GALET MYCKET FINT. Grejar inte shopping när det är tidsbegränsat som det var idag. Köpte endast ett par Nike Pro löparshorts, en superfin klänning från H&M jag inte sett hemma och ett par vackra trosor från Forever 21, fast fick bara shoppa i en timme så. I Las Vegas kommer vi att bo vi vid ett superstort köpcentrum i en vecka, mmhm sommarjobbs-pengarna säger jag bara!

Imorgon lämnar vi kära Los Angeles för denna gången och åker vidare mot Flagstaff i Arizona och sover där en natt. Efter den natten bilar vi till Las Vegas! 8 timmars bilåkning väntar därför imorgon och även dagen efter.

Mår så himla bra här borta, det känns som ett hem faktiskt. Fantastiskt. Tänker typ inte åka hem när det väl blir dags.







Postat av: Emelie

Åh vilka härliga bilder!! :)

Svar: Tack!!:D
Matilda Danielsson

2013-07-16   13:51:27
URL/bloggadress: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: Amanda

Åh, så fint! Önskar jag vore du och inte satt här i regniga och kalla (17 grader!) Sverige.. Usch!

Svar: Haha lider med dig (om det ens går.) Varmaste jag vart med om här, var över 50 grader i skuggan i Arizona. Såg skyltar om att man skulle akta sig för farliga ormar, började typ lipa! Haha
Matilda Danielsson

2013-07-17   20:37:12
URL/bloggadress: http://amandalinneagrahn.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: