Såhär ser jag ut egentligen

publicerat:   2013-06-23   21:26:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



Hade tydligen tagit denna med Alices mobil på midsommar, tänkte att ni kunde få se hur jag i vanliga fall ser ut :). Kan inte bestämma mig om det är en häst eller en gris?


Alltså. Idag är det dagen med stort D. Sprang en jävla mil innan. För första gången i hela mitt liv. Sa att jag skulle göra det innan jag åker till USA den 9 juli, benen fick väl lite språng och ville inte stanna antar jag för det stod att jag sprungit 10km på runkeeper så, här ligger jag och har skavsår mellan låren då jag har så pass korta träningsshorts så de nuddar varann vid varje löparsteg jag tar, kramp i vaden och blåsor på hela fötterna typ. MEN DET ÄR GÖTT!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: