Sjuk - hello world

publicerat:   2013-06-28   17:38:00  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



 
 Idag var jag hos läkaren och fick lämna prover för halsinfektioner och körtelfeber, får svar på måndag. Känner mig som den här bilden, typ helt svart inombords när man talar om min energi... Får hoppas på det bästa, vill inte ha körtelfeber :/. Hoppas ni mår bättre!







Postat av: Solin

Fick du svaren idag då? Håller tummarna att du inte har körtelfeber, min kompis fick det och alla hennes krafter bara försvann! :/

Svar: Jag hade bara ett irriterande jävla virus! Sådan tur. Men måste kolla hur jag ska skydda mig mot det för blir sjuk var fjärde vecka ungefär :/.
Matilda Danielsson

2013-07-01   16:57:17
URL/bloggadress: http://solinj.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: