Sommarfint | Bubbleroom

publicerat:   2013-06-20   15:29:00  postat i:  "Tips"   0 kommentarer



Kikade in hos Bubbleroom nyss och hittade en massa fina sommarkläder, föll verkligen för de två mönstrade ovan från Minkpink - älskar aztech, så häftigt. Mönstret på långklänningen tycker jag om väldigt mycket också, har sett det i Vilas butik, kan knappt släppa ögonen från det. I butik har jag även sett ett supersnyggt linne och shorts i samma mönster! Me like. Alla tre, klänningen, shortsen och linnet är så fint till den vardagliga looken med ett par tygskor eller med ett par snygga klackar och synliga smycken till finare tillfällen. Och till sist den vita klänningen om har den finaste detaljen vid axlarna, liknar min klänning en aning jag hade på skolavslutningen som många av er tyckte var fin! (Tycker även jag såklart ;).

Det är dessutom fraktfritt hos dem just nu då du anger koden "SPRING" i kassan när du klickat dig färdigt bland alla produkter och valt de du vill ha. Hur bra låter inte det då?










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: