Stylight - graduation!

publicerat:   2013-05-29   12:18:00  postat i:  "Limited edition"   3 kommentarer





1. Klänning, Gat Rimon // 2.  Bruna klackar, Manas // 3. Kjol, Nafnaf // 4. Spetstopp, Guess // 5. Svarta klackar, egen bild //

Idag har jag skapat mig en användare hos Stylight, som är ett modecommunity där man har sin egen profil, "hjärtar" kläder och accesoarer, och skapar sina egna boards - exempel som min här ovan (för att se hela boarden, klicka HÄR!).

Tänkte att huvuddelen i detta inlägg skulle handla om examen - skolavslutning - student. För visst går många av er snart ut skolan helt, eller bara som jag, slutar för läsåret? Jajemen. Jag har alltid satsat på avslutningsdagen rejält med fina klänningar, smink, accesoarer, skor - you name it! Denna dag är viktig! I år ska jag bära en klänning som Kenza bar på något tillfälle förra året, tänker inte visa er vilken klänning det är förrens den 13/6 då jag slutar ;). Till klänningen ska jag ha de svarta pumpsen ovan från Bikbok, min nya clutch från Åhléns och lockar i håret! Skippar smycken helt då klänningen är så pass maffig. 


Värt att tänka på inför den stora dagen:

- Se till att du har allting i god tid, det är sällan uppskattat att springa och leta klänning sista dagen.

- Använd stilrena smycken! Det får inte bli för mycket. Kan lätt se "smutsigt" ut. Välj i stället dina allra finaste juveler!

- En clutch är alltid en himla snygg accesoar vid sådana här tillfällen. De finns överallt, i alla färger och storlekar!

- Föreviga(!) tror dock ingen kommer glömma detta. Men säg till föräldrar eller syskon att ta så mycket kort det bara går på dig och dina kompisar, med allas kameror! Kanske till och med under tiden ni gör er iordning? Bilderna är så roliga att kolla på senare!


Klicka in er på Stylight här!







Postat av: Hamdi '

Bra tips! Snygg klänning också :p

Svar: Tack! Ja visst :)
Matilda Danielsson

2013-05-29   14:43:52
URL/bloggadress: http://adlh.blogg.se
Postat av: Nikaia

fina grejer!

Svar: Eller hur!
Matilda Danielsson

2013-05-29   19:08:51
URL/bloggadress: http://lanika.blogg.se
Postat av: Emilija med J. - drömmer om att stå på scen.

skulle du vilja vara delaktig i min utmaning? Det handlar om att vara snäll mot sig själv http://rromaites.blogg.se/2013/may/-vad-ar-du-bra-pa.html

2013-05-29   20:54:14
URL/bloggadress: http://RRomaites.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: