En frukost en söndag

publicerat:   2013-11-24   12:21:57  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



Frukost. Det bästa på hela dagen.

En månad till jul idag, weho?! Måste skriva en önskelista känner jag. Välja vilken mobil jag vill ha och så. Svårt val, men står emellan Samsung Galaxy S4 eller HTC one. Blir nog HTC tror jag, gillade ju min förra väldigt.

Var ju på Hunger Games igår, bra film men sjukt lik ettan. Tur jag satt bredvid Marija som orkade med alla mina frågor om "vem är han?" "varför gör hon så?" osv, kan inte kolla på film om jag inte får svar på alla mina frågor, haha alltså. Vill alltid fatta precis allting och tror alltid jag är den enda som inte gör det, så frågar därför alltid en fråga varje minut till dem jag ser filmen med. Typiskt moi.







Postat av: felicia

gott :)

Svar: Ja!:D
Matilda Danielsson

2013-11-24   13:02:58
URL/bloggadress: http://feliciaholmgren.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: