94

publicerat:   2013-10-29   23:37:00  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



Beanie & tröja från H&M

Vad tycker ni om uppfrächningen av bloggen? Tycker det blev riktigt bra. Mer bilder i fokus nu vilket jag tycker är viktigt när jag kollar in andra bloggar! Känns så ute med en meny så jag la en här ovan i stället. Snyggt och stilrent. 

Var och solade tidigare idag, innan dess sprang jag och Nora in på H&M och hittade lite godbitar båda två. Ooch nu ska jag hämta mammas bankkort så jag kan beställa från Fanny Lyckmans nya kollektion. Kul! Redan onsdag imorgon, vad snabbt det går nu. I helgen blir det parteey och jag längtar redan. Vad hittar ni andra på nu när ni har lov?

GLÖM FÖRRESTEN INTE MIN BLOPPIS! Den hittar ni här!







Postat av: Sofie

Snyggt! :D

Svar: Tack!!:D
Matilda Danielsson

2013-10-29   23:44:46
URL/bloggadress: http://sofiebacklund.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: