En gång såg jag ut så här (mörkhårig bl.a)

publicerat:   2013-10-22   20:58:00  postat i:  "Skriverier"   1 kommentarer



          
Och det har ni helt förträngt. Nej skojar bara, för shit kom ju nyss på att jag la undan bloggen när jag såg ut sådär, dvs jag bloggade inte för ett år sedan. Slutade typ i september förra året och började i januari det här året = hade en bloggfri period ett tag. Undrar varför? Haha har ju bloggat varje dag sedan jag var tio, man ba mhm okej. Oförutsägbar situation skulle jag säga.

Nä men vad jag minns från den bloggfria perioden var att det enda jag gjorde var att hänga med mina kompisar, pluggade ingenting, sänkte alla mina betyg, yep. Översteg kanske yolotrappan ett extra steg. Men vadfan man måste ju leva lite också, saknar den perioden ♥ gick i samma klass som ens bästa vänner, planerade helgen och bokade biobesök på mattelektionen och så. Så chill. Var så glad. Bästa perioden i mitt liv hittills tror jag.
 







Postat av: elin wahlberg

snygging!

Svar: Tack tack :D
Matilda Danielsson

2013-10-22   21:15:02
URL/bloggadress: http://elinwahlberg.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: