Världens boost.

publicerat:   2013-10-01   14:31:00  postat i:  "Boost"   0 kommentarer



Stannade i skolan för att jag inte fattar matten. Så här sitter jag nu och försöker ge mig på dessa invecklade potenser skrivna i negativ form (alltså va...). Prov om typ 15h. Aa men ska försöka tänka positivt hehe. Min nya klasskompis sa nyss till mig att jag var rolig när jag blev arg. Det var ju lite kul att höra, menar vem är rolig när den är arg liksom. Jag tycker inte jag är rolig men tydligen tycker annat folk det. Kul att jag kan underhålla!

Varnar er för att uppdateringen idag kan bli riktigt, riktigt kass dock. Ni fattar ju. I andra fall - vi hörs imorgon och då är jag betydligt gladare för då har jag två prov avklarade - matte och franska, och ska packa en liten väska inför recentiorsfesten på torsdag, weeho! :D










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: