Hard work

publicerat:   2013-09-30   17:50:31  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



En hård vecka har jag framför mig. Nä skojar bara, det har jag verkligen inte. Har bara 3 stycken hårda dagar den här veckan. På torsdag ska jag ju på recensiosfest i Luuund med alla fina nya procivianer från Växjö, Malmö och Lund! Ska även på föreläsning i Malmö innan festen på kvällen. Lediga på fredag också, tack tack min älskade skola. Tack för att ni visar att plugga röven av sig lönar sig med en blind date, trerätters och dans hela natten lång plus en ledig dag. 


Vad tycker ni förresten om idolernas styling so far? Stendiggade Matildas outfit till 110% i fredags. En skinnkjol i vippig modell kommer bli min inom en mycket snar framtid kan jag lova er. 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: