For my room...

publicerat:   2014-04-13   23:16:00  postat i:  "Tips"   0 kommentarer




Hej ♥ Har haft lite bloggtorka som ni märkt av de senaste dagarna, det kommer ju ibland! Har varit mycket stressad på grund av skolarbete och så, försöker bara ta det lugnt nu för att kunna koppla av på lovet som börjar imorgon. Perioden efter lovet kommer bli jättestressig i skolan, så måste verkligen lägga lite krut på att bara ta det lugnt just nu så att jag inte förstör mig själv. Nåja! Senaste dagarna har jag haft bjudning här hemma med härliga tjejer och kollat på Let's Dance, träffat nytt folk och bakat chokladbollar två gånger på en helg. Imorgon ska jag träffa folk jag ska jobba med i sommar, och sen ska jag sova hos min man. På onsdag ska jag nog ut och dansa. Kanske gå på bio i helgen också. Nu vet ni! :)
 
 
Tavlan och ljusstaken tycker jag verkligen är såå fina, tavlan hittar ni här och ljusstaken här.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: