HOT

publicerat:   2014-04-28   22:12:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Ja, jisses vilket kanonväder det har varit i Växjö idag! Skojar inte när jag säger att solen värmt upp vårt uterum så pass att temperaturen inte var lägre än 40 grader där inne när jag kom hem ifrån skolan. Wie! Idag har varit en tuff dag då jag hade tal första lektionen (fick upp klökningar i halsen innan lektionen började för att jag var så nervös haha shit!), sen stannade jag med Marija i skolan tills kvart över fyra drygt på grund av extra-matte. Välbehövligt då vi har prov på onsdag i det. Imorgon klockan 8.00 skriver jag samt alla andra som läser engelska 5 I guess, nationellt prov i engelska. Skrivdelen är det imorgon och jag fasar inte så värst inför den då jag tycker om att skriva :). Men men. Hoppas ni mår bra, jag har huvudverk så måste sova! Godnatt <3










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: