Je danse, danse, danse

publicerat:   2014-04-19   22:40:54  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Vimmelbild på mig och Emma från i onsdags när vi var på Grace! Vi ser så lyckliga ut, och det var vi också! Älskar att dansa till benen inte pallar mer, det är en sån befriande känsla. Lätt bland det bästa jag vet.
 
Heej! Hur mår ni? Idag har jag och pojkvännen sovit länge och sen drog vi oss in mot stan för att äta glass och handla bland annat en tröja åt mig. Visar den snart! Lovet har verkligen gått fort men tycker ändå jag har tagit vara på det bra bra bra. Nu är det fanimej inte många veckor till sommaren (say whut)! Hoppas ni har det fint var ni än befinner er! Måste bara säga att jag verkligen sörjer med Callenza också, fan varför skulle dem åka ut för? Kenza ♥
 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: