Nellys rea, FAVS

publicerat:   2014-04-10   14:57:00  postat i:  "Mode & kläder"   1 kommentarer



 
1 här // 2 här // 3 här // 4 här
 
Här är några favoriter från Nellys stora rea som nyligen börjat! Som jag alltid tänker när det är rea, handla mycket basplagg. Jättesmart, brukar göra det själv! Annars idag är jag hemma från skolan. Tror jag är på väg att bli sjuk (oh no) för är såå slut i min kropp att jag inte orkar stå upp knappt. Hoppas jag kan gå till skolan imorgon... Ska ha en liten bjudning här hemma och på lördag ska jag till Alice. Blir alltid sjuk på loven. Please låt mig va frisk detta lov i alla fall :'(. Hoppas ni mår bättre än jag finisar!







Postat av: VERONICA - modeblogg

Vilka snyggingar du valt ut! :) Älskar dessa! Speciellt skorna. Du har riktigt bra smak tjejen. Kramkram!

Svar: Tack!!:-)
Matilda Danielsson

2014-04-10   16:19:34
URL/bloggadress: http://vveronicas.com/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: