No need to cry anymore

publicerat:   2014-04-09   17:41:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Testade denna ögonskuggepalett för första gången nyss... är inte alls bra på att lägga ögonskugga får jag erkänna. Måste skaffa nya penslar till det med, kan ju klaga lite på det hehe! Ska se om jag hittar några imorgon efter skolan, sen ska jag testa igen och igen, tills jag får till det bra! 
 

Veckans jobbigaste dag är done. Ville inte ens sova igår natt för jag ville inte att det skulle bli onsdag, tur att jag slapp sova själv för vet att det hade slutat med en säng blöt av tårar i så fall! Juridikprov plus franskaredovisning plus svenska-analys samma dag. Allt gick bra så det känns skönt. Skulle tränat vid fem men kände mig inte i form till det, alltså är verkligen utmattad så tycker jag förtjänar en skön kväll i sängen med diverse saker och göra i alla fall. Man har ju alltid någonting och göra (säger jag som är beroende av sysslor). Helgen är redan planerad så det känns nice att ha någonting att längta efter! 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: