CPH

publicerat:   2014-08-12   10:03:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Bild på mig och min syster när vi skulle flyga till New York i juni, snart två månder sen! Var tog tiden ens vägen? Varje gång vi flyger iväg på resor, jag och min familj, märker jag att det är ganska många bilder som liknar varandra. Kul och se hur man har förändrats när man är i rese-mode ;). Haha. New York är i alla fall en stad jag absolut vill besöka flera gånger till innan jag dör. Så fint där. Och inte speciellt jobbigt och ta sig dit till skillnad från de extra timmarna om flyget i stället drar vidare mot Cali. Fast det är också fint såklart, dock är det ingenting man åker till på en weekend, ända bort till västra USA. Men New York. Wow alltså.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: