Kvällssyssla

publicerat:   2014-08-15   21:55:16  postat i:  "Kreativt"   1 kommentarer



 
Ikväll har jag suttit med denna framsidan lite och pillat med olika färger för att försöka få ihop en snygg almanacka-framsida till höstens alla planers bok. Har inte haft en almanacka sedan jag gick i sjuan tror jag, kanske åttan, men i vilket fall som helst så behöver jag nog en i höst. Så att jag inte glömmer läxor och så vidare som lätt kan hända annars om fallet är så att man har mycket att göra, vilket jag lär ha i höst. Köpte denna på Maxi tror jag, och så bytte jag alltså ut framsidan. Hur enkelt som helst och en kul grej om man vill ha en aning personligare almanacka!







Postat av: Lina

Mysigt!

Svar: Ja :)!
Matilda Danielsson

2014-08-15   22:01:53
URL/bloggadress: http://linaohlsen.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: