Leo nails

publicerat:   2014-08-30   22:02:00  postat i:  "Kreativt"   1 kommentarer



 
Hej, här kommer ett lite personligare vardagsinlägg än de senaste jag publicerat här! I förrgår natt (torsdag-fredag) kom jag och min kille på varandra att vi saknade oss så mycket så att vi bestämde att han skulle hänga med mig direkt efter skolan på fredagen, vilket var igår. Det vill säga såhär kort och gott; vi gick hem och somnade bokstavligt talat i min säng ett par timmar. Åt sedan och stack upp till Samarkand då han skulle klippa sig. Kom hem en timme senare och var vakna tills lite över elva men orkade bokstavligt talat inte hålla ögonen öppna en skund till, så somnade ganska tidigt - ett vanligt dilemma på fredagar om man gått upp tidigt haha. Sov i omgångar fram tills tjugo över tolv idag(!) och ja. Där hade halva denna dagen gått. Lite svårt att hinna med flera inlägg däremellan, ni vet hur det är när man bara vill umgås när man saknat någon. Menmen!
 
Ser ni mina nymålade naglar? Fina va? Gjorde de nyss. Gjorde om typ hälften på grund utav att de blev fula. Svårare än jag trodde att få till det där "o-noggranna-leo-stuket". Men tycker de blev helt okej tillslut ändå! Ska nog göra detta fler gånger, med andra färger! Juste, har inte berättat att jag blivit förkyld... skulle egentligen med Emma på fest nu ikväll men blev tvungen att tacka nej. Vill inte bli sjukare så att jag måste stanna hemma från skolan redan nu, no no. Så ikväll tar jag det lugnt, lyssnat på några podcasts och sådär. Hoppas allt är bra med er! Nu har mina naglar torkat riktigt så att jag äntligen kan springa på toa haha...
 







Postat av: Susanna Maria J

Vad fina naglar! :D

Svar: Tack!!:D
Matilda Danielsson

2014-08-30   22:03:24
URL/bloggadress: http://oslofru.com/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: