Natten med stort N

publicerat:   2014-08-27   22:48:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



God kväll på er! Igår kväll/natt var det fest på schemat, dansade hela natten lång på Grace med världens bästa människor. Förfestade innan vi stack till stan och drog sen ner och det visade sig att det var ett jäkla drag på gång, riktigt kul var det! Älskar lyckade kvällar och nätter. Emma sov hos mig inatt också och vi stack till skolan ihop vid kvart över tio på grund av sovmorgon (hur skönt efter sen natt). Imorgon har jag endast franska på morgonen, sen är vi lediga men ska dock stanna och plugga i skolan, kanske äta lunch och sen träna tänkte jag! Sen är jag ledig hela dagen från plugg och så! Skönt. Nu ska jag fortsätta att se PH... hörs imorgon <3










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: