Pappas 50-årsfest

publicerat:   2014-08-16   14:47:00  postat i:  "Outfits"   1 kommentarer






 
Klänning Charlotte Russe / klocka Marc Jacbos / halsband Ur&Penn
 

Hej! Är fullt uppe i att fixa pappas fest han ska ha med sina kompisar, de kommer kring klockan sex i kväll. Ska hjälpa till och servera och kanske även blanda ett par drinkar ;). Ska bli så gott med tre-rätters också, västerbottenpaj till förrätt, huvudrätten minns jag inte haha, och sen marängtårta till efterrätt! Älskar den tårtan. Bär + marräng + grädde! Så gott. Sen ikväll när de vuxna är i full fart ska jag dra till min kille för att tillbringa natten där. Imorgon fyller min kusin Ellen 18 och då blir det återigen ett kalas hos henne. Håller typ på att planera min 18-årsfest för vänner redan nu, vill att den ska bli hur fet som helst verkligen. Inte så jättelångt kvar, den andra mars :D. Hehe. Nu ska jag nog hjälpa till att fixa lite mer, och läsa lite bloggar! Vi hörs sen!







Postat av: Amanda Niclasson

Så fin outfit! :)

Svar: Tack så mycket!:)
Matilda Danielsson

2014-08-16   21:47:40
URL/bloggadress: http://femtiotrekvm.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: