Grey

publicerat:   2014-12-11   11:12:00  postat i:  "Inhandlat"   0 kommentarer



 
Hej på er! Sitter vid matbordet hemma och jobbar lite. Ska iväg och sy till vårt UF-företag snart, efter det ska jag till skolan för extramatte på grund utav prov nästa vecka. Vill verkligen ha LOV nu nu nu. Behöver sova igenom hela lovet, bokstavligt talat... har aldrig sovit så här lite som jag gör just nu. Hinner liksom inte. I helgen har jag faktiskt dock bokat upp att ta låånga sovmornar! Har dessvärre väldigt mycket till nästa vecka, både svenskaprov, matteprov och en idrottsinlämning. Det är bara att köra på helt enkelt!
 
Hoppas ni mår bra, mellan varven jag har så här mycket för mig passar jag på att handla upp min lön *oupsi*, köpte den här halsduken igår till exempel! Som jag velat ha hela hösten men inte köpt. Haha typsikt. Puss puss.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: