Min julafton

publicerat:   2014-12-25   18:40:32  postat i:  "Limited edition"   0 kommentarer



 
Jul, jul jul! Igår var supertrevligt. En massa skratt och defenitivt en utav de bättre jularana jag firat. Det var riktigt länge sedan jag träffade mina kusiner dessutom, vilket såklart var väldigt uppskattat att få göra nu! Alla växer så fort och flyttar hemifrån till höger och vänster, snart är även jag där. Snabbt det går egentligen. Man är liten och springer omkring i huset med leksaker, plötsligt växer alla och skaffar flickvänner/pojkvänner, flyttar hemifrån och köper bil. Det är kul hur sammanhållningen finns kvar i vuxen ålder och man kan behålla det man hade i yngre ålder, även senare! 
 
I julklapp önskade jag mig pengar, vilket jag fick. Hade även valt ut en jacka som jag fullkomligt älskar. Så idag åkte jag och köpte mig en smart-tv till mitt rum! Är så spänd på att sätta upp den, kanske hinner ikväll annars imorgon. Imorgon börjar ju mellandagsrean i affärerna också, självklart kommer jag vara där 10.00 och strosa omkring. Tänkte titta efter baströjor och någon kofta kanske. Mest för att se vad affärerna har att erbjuda :D. Vi hörs imorgon, hoppas ni har en fin jul <3.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: