Sparkling gifts

publicerat:   2014-12-20   13:02:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Här är julklapparna so far, som jag ska ge nära och kära i år. Minus en klapp jag gav i torsdags. ÄLSKAR det glittriga pappret, visst är det hur fint som helst? Dock är det svårt att både tejpa och limma i (what) så fick ta ganska mycket snöre på de paketen, men det löste sig! Dyrt var det också, ca 70 kronor för en meter om jag inte minns fel. Men det är viktigt att paketen från mig är fina :D. Idag ska jag byta med Tobias, ska bli jättekul och se vad jag får! Och om han gillar mina såklart... vilket jag absolut tror han gör! Tycker verkligen om att köpa presenter och tänker alltid extra mycket på vad jag ska köpa. 
 
Nu ska jag iväg och fixa lite ärenden, sen vidare till min kille. Ha en superhelg! <3










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: