Cuz we will meet again this summer, the U.S

publicerat:   2014-02-20   23:42:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer




(Petra Tungården med Michaela Fornis chanelväska, bildkälla)


I sommar när jag ska till västkusten i USA (New York osv) ska jag först och främst kika in en snygg märkesväska som kommer att hålla i måånga år. Så värt. Förra året köpte jag mina ray-bans när vi var i Las Vegas, ångrar inte den investeringen för det är såsom en chanelväska t.ex, en pryl som inte går ur tiden på samma sätt som mycket annat. 

Är på benen igen nu förresten, härligt! Imorgon ska jag nog ner på stan och kolla på ett vitt linne från Bikbok som jag tycker är himla snyggt. Har inga fina linnen så behöver det hehe. Helgen kommer bli fullspäckad, har "helg" tills tisdag pga. studiedag också dessutom - den dagen ska jag använda till att plugga har jag bestämt. Nu ska jag sova! Godnatt!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: