En svensk morgon och amerikansk natt

publicerat:   2014-07-02   04:48:00  postat i:  "Resor"   0 kommentarer



Hello there, är svårt med uppdateringen nu när jag är iväg på mitt livs resa typ. Vill ju kunna njuta till 110% samtidigt som jag vill hålla kontakt med er som läser min blogg, kompisar, och inte minst killen som jag inte har varit utan mer än en vecka tidigare sen åtta månader tillbaka. Är ju iväg med familjen, mamma, pappa, bror och syster och vi besöker bland annat New York som jag uppskattar så himla mycket!
 
Hälften av tiden har gått här nu och jag börjar längta hem riktigt mycket faktiskt, på grund av honom mestadels. Läser favvobloggar på kvällskvistarna här borta och många inlägg präglas just av "regnigt-Sverige-pojkvänsmys-i-soffan", vet ni? Skulle gärna byta ut en dag av dessa till att få just en sådan stund med min just nu. Så svårt att vara så långt iväg från någon där jag har mitt hjärta hos, samtidigt som jag är på ett ställe jag har velat besöka sedan jag hörde namnet på staden för första gången. Så svårt att sitta i ett flygplan utan tårar i ögonen och känna att det här kommer bli bra, det här har jag längtat efter hela mitt liv, när hjärtat är kvar hos någon annan. Så svårt att njuta då, när huvudet är på ena sidan av jorden och hjärtat i andra, i flera veckor. Men jag försöker. ♥

 
New Yorkie-girl
 
 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: