En varm måndag, ny tröja

publicerat:   2014-07-28   15:02:00  postat i:  "Inhandlat"   1 kommentarer



Hej på er! Hoppas allt är bra. Idag började jag jobba vilket jag gör nästan fram tills jag börjar skolan. Ska till Allsång ikväll och intervjua ett par artister där tillsammans med min jobbkompis. Annars? Är mitt inne i en vill-förnya-hela-min-garderob-period just nu då jag vägrar ha samma kläder jag haft tidigare i skolan, en termin till. Vissa plagg fungerar men långt ifrån alla, haha... Här nedan ser ni ytterligare ett nytt plagg jag köpte i söndags, en tröja som också är från Lager 157. Ska försöka hinna till IKEA någon gång denna veckan också då jag behöver lådor till mitt rum samt lampor... Hum. Får se hur det blir med det. Vi hörs snart!









Postat av: Förspel

kram på dig Matudi! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

Svar: Tack så hemskt mycket, vad rörd jag blir! Sprid gärna om du tycker jag skriver bra :). Kommer aldrig sluta skriva! Kram <3
Matilda Danielsson

2014-07-28   18:57:30
URL/bloggadress: http://xn--frspel-wxa.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: