Ett ställe som ligger varmt om hjärtat

publicerat:   2014-07-25   01:22:58  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Har sedan i måndags varit i Hällevik igen, fast denna gången inte med min familj utan med min killes. Om det är något jag kopplar till sommarkänsla så är det soliga dagar vid Hällevik. Älskar det stället. Och att få uppleva det med någon jag älskar dessutom, hur bra låter inte den kombon? 
 
Imorgon, eller ja om några timmar, ska jag upp och träna på ett eller annat vis, fixa något ärende möjligtvis och sen träffa Elin. Sista dagarna av mitt sommarlov utan jobb... gud vad hemskt det lät haha. Tur mitt jobb är flexibelt och roligt, ser fram emot det. Ska sommarblogga hos kommunen! Wie typ. Hoppas ni MÅR!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: