Hällevik

publicerat:   2014-07-19   22:02:45  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Drog till Hällevik igår förmiddag med mamma och pappa för att vara hos moster i hennes stuga samt träffa Elin som också var där nere! Vädret har varit super och vi har gottat oss med massa onyttigheter hehe ;). Igår kväll var vi ute och gick efter att vi solat och badat några timmar i poolen, idag solade och badade vi på båda platserna och åt mat vid poolen! Riktigt mysiga dagar. Sticker faktiskt ner dit igen bara om två dagar (måndag) fast då med pojkvännens familj. Sommarkänslan är på topp när jag befinner mig där då jag varit där varenda sommar sedan jag föddes om jag inte har fel hehe... Hoppas ni trivs i härliga juli fina människor!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: