OOT

publicerat:   2014-06-02   18:02:00  postat i:  "Outfits"   1 kommentarer




 
Linne H&M, shorts Monki, behå som sticker upp från Monki, väska Pieces, Raybans, Converse, smycken från Guldfynd
 
Kom hem från ett tag sedan och fotade dessa outfitbilder med min syster, annars slutade jag skolan tidigt idag men stannade kvar och pluggade lite med Marija. Stack sedan och träffade min arbetsgivare och pratade om sommarjobbet, fick lite fika också vilket jag även fick på första lektionen idag hehe. Varmt som satan är det idag! Skönt. Imorgon är en kortdag för mig också, senare vid 12.30 ska jag klippa mig och det ska bli superkul då mitt hår verkligen är slitet! Hoppas ni mår fint där ute.







Postat av: Annika

Fint!

Svar: Tack :)
Matilda Danielsson

2014-06-03   12:04:17
URL/bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: