Lillördag

publicerat:   2014-03-26   17:28:26  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer




Åt det här till lunch när jag var hemma igår, orkade inte göra någon riktig mat... hehe

Tja! Wazzup? I morse vaknade jag upp brevid världens bästa och så åt vi frukost i sängen pga tidsbrist, sen kilade han iväg till skolan och även jag, fast en stund senare då jag hade lite sovmorgon. Dagen har varit bra i överlag tycker jag, är lite trött bara men men, det är man ju alltid känns det som. Såg förresten på Kenzas blogg att NLY shoes är rabbatterade med 20% när man anger koden SHOEVIP i kassan, hur nice? Ska nog göra en beställning på ett par som jag fått upp ögonen för lite extra så att säga... visar sen! :D







Postat av: MISS REBECCA

Hej! Har du haft en bra onsdag? kram

Svar: Hej! Det har jag tack!:)
Matilda Danielsson

2014-03-26   18:59:15
URL/bloggadress: http://rebeccamikaelsdotter.com



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: