Snart är det dags

publicerat:   2014-03-27   22:15:00  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer




God kväll, readers, god kväll! Har för första gången i mitt liv (typ) hittat en bok jag tycker är BRA - Flyga högt med Katarina Von Bredow. Tvingas läsa den av min svenskalärare pga skoluppgift hehe, men det är ju skönt då att den inte är alldeles hemsk. Som många böcker är, menar jag. Enligt mig. Fast Michaelas som ni ser på första bilden, den är den bästa jag läst i hela mitt liv och jag är seriös. Så fin. Alltså, läs!

Nej nu ska jag försöka lägga mig för ska upp tidigt imorgon. Hade förövrigt klädpanik för fem minuter sedan och kände typ hur tårarna nästan rann ur mina ögon för jag har ju inte några kläder, tycker jag. Är så kul när jag säger det till min kille varje gång jag ska välja outfit då han är här. Pekar på min garderob och klädställning och bara "kolla! Jag har inga kläder ju!" och han skrattar och suckar varje gång. Tur han ska med mig och shoppa på lördag då :-). Haha. Sov gott finisar ♥







Postat av: Annie

Fin blogg du har!!:)

Svar: Tack ska du ha! :-)
Matilda Danielsson

2014-03-28   11:38:51
URL/bloggadress: http://ericzon.devote.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: