Bringin' sexy back

publicerat:   2014-05-24   15:39:00  postat i:  "Mode & kläder"   1 kommentarer



 
Det är ju ett himla ståhej om "brazilian" bikinitrosan just nu och här ovan ser ni mina favoriter. Har ett par sådana i rosa som jag köpte förra året i Las Vegas. De är från Victorias Secret och här pratar vi snygg rumpa! Många brazilian bikinitrosor är ganska små där bak vilket jag ialla fall inte skulle vilja bära bland en massa folk haha... Men de är säkert jättefina på folk som har lite mindre rumpa än mig. Dessa är i alla fall mina favorit bikini-trosor och jag kommer köpa minst ett eller två par till i sommar när jag ska till USA igen (om de finns kvar!). 
 
Annars ligger jag och snörvlar i min säng väntandes på min kille som ville komma över trots att jag kommer smitta honom :/. Missade nationella i matte igår så det var inte så nice, men hade inte kunnat prestera något bra ändå och matte är ett ämne jag inte tycker om sådär mycket, dvs jag avskyr det hehe. Så måste lägga ner tid på det för att det ska gå bra. Nåja! Nu ska jag snyta mig. Hoppas ni har en bra helg <3







Postat av: KassandraPalma

snygga bikinis !

Svar: Ja!:)
Matilda Danielsson

2014-05-24   16:04:10
URL/bloggadress: http://kasssandra.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: